W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Sobota, 06 grudzień 2025
Imieniny: Mikołaj, Jarema, Emil
Herb Miasta, link, kieruje do strony głównej - Otwiera się w nowym oknie

Miasto i Gmina Demo

Oficjalny portal informacyjny

Zobacz miejscowość na tle

Wróć na stronę główną

Zmiana w organizacji pracy Urzędu Gminy

Informujemy, że od dnia [data wejścia w życie zmian] nastąpi zmiana w organizacji pracy Urzędu Gminy. Zmiany te mają na celu usprawnienie obsługi mieszkańców oraz dostosowanie funkcjonowania urzędu do aktualnych potrzeb.

Nowe godziny obsługi interesantów – Urząd będzie czynny:

poniedziałek: 8:00–16:00
wtorek–czwartek: 7:30–15:30
piątek: 7:30–14:00
Punkt Obsługi Mieszkańca – w holu głównym urzędu został utworzony Punkt Obsługi Mieszkańca, w którym można złożyć dokumenty, uzyskać informacje oraz odebrać korespondencję bez konieczności odwiedzania poszczególnych referatów.
Obsługa elektroniczna – zachęcamy do korzystania z e-usług dostępnych na stronie internetowej gminy, w tym Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ePUAP), umożliwiającej załatwienie wielu spraw bez wychodzenia z domu.



Kontakt telefoniczny i mailowy

W celu skrócenia czasu obsługi prosimy o wcześniejsze umawianie wizyt telefonicznie lub mailowo:

📞 [numer telefonu]

✉️ [adres e-mail]




Liczymy, że wprowadzone zmiany pozwolą na jeszcze sprawniejszą i wygodniejszą obsługę wszystkich mieszkańców.

Data opublikowania: 11.08.2025 11:59
Liczba wyświetleń: 3